wtorek, 4 kwietnia 2017

Zabawy z koralikami

Co roku Royal Stone mobilizuje nas, rękodzielników, do tworzenia rzeczy unikalnych wymyślając "motywy przewodnie". W tym roku to podróże po świecie. Jak zwykle jestem spóźniona ze wpisem ale nie z robotą.
Była podróż do Japonii, przed nami Holandia i ...Polska :D . Tego ostatniego tematu jestem najbardziej ciekawa.
Bo co oprócz wódki, bigosu i kiełbasy kojarzy się z Polską?
 Tak wiem: Jan Paweł II, Wałęsa, kłótnie, Czarna Madonna. Mnie jeszcze kojarzy się jantar, krzemień pasiasty, bociany, wzory ludowe od Kaszub poprzez Łowicz po Podhale i Śląsk i biżuteria żałobna. W każdym razie jest z czego wybierać.

Wracając do  Japonii.

Moja Japonia dla Royal Stone wygląda tak:


sakura

najdelikatniejsze japońskie wyznanie miłości ("uwielbiam (cię)" )

 Toyota (dla mnie polska Japonia ;) ) i znak "miłość"

 Pismo japońskie zafascynowało mnie do tego stopnie, że przez wiele godzin przenosiłam je na wzory peyote i na ukośnik, by w końcu zdecydować się na te pokazane niżej.

Nie zabrakło oczywiście wśród moich pomysłów i "Hello Kitty" lecz nie znalazła się w konkursie (można zgłosić max 3 prace, podwójne komplety), więc leży i ..czeka na lepsze czasy ;)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz